Push-inlägg

Nix, Inte om bh:ar. Om Buzzador.

Buzzador  är en företag om arbetar med mun till mun marknadsföring.
Vem som helst kan registrera sig hos Buzzador, och så får man kryssa i en massa rutor om familj, intressen, jobb och andra saker. Utifrån de val man gör får man sedan med jämna mellanrum erbjudanden om att testa prodkter eller tjänster från olika företag. SJälv har jag inte varit med så länge, men jag har redan hunnit testa LoveFilm, Independent PPM-förvaltning och Sensodyne tandkräm. I dagarna ska jag börja testa parmesanost fårn Zeta och snart ska jag testa thaikryddor från Santa Maria.

Jag är mycket nöjd med de båda första, så dem har jag fortsatt att använda mig av även efter kampanjerna är över, och Fia är helt klart nöjd med resultatet av Sensodyne, så nu har vi bytt tandkräm här hemma.
Under tiden som man deltar i en kampanj ska man prata om produkten eller tjänsten så mycket och ofta som möjligt med så många människor som möjligt. Det finns alltid något tillfälle att prata om saker – kaffe- och lunchraster på jobbet/i skolan, på bloggen (vilket jag varit lite dålig på), över en fika med kompisarna, eller så drar man ihop ett gäng en kväll för att ha ”testkväll”. Sedan rapporterar man in till Buzzador, och efter avslutad kampanj får man poäng. Egentligen vet jag inte varför, men jag tror att ju fler poäng man har desto fler erbjudanden får man. Man måste inte tacka ja till en kampanj om det är en tjänst eller en produkt man redan vet att man inte gillar eller om man känner att ”det där är inget för mig”.
För att få poäng kan man också värva medlemmar.

Vill du också? Klicka här så kommer du till Buzzador.

 

Ett svar på ”Push-inlägg

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.